Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Jaunais15
Posts: 56
Joined: 25 Jun 2020, 22:52

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Jaunais15 » 03 May 2021, 19:17

Kāds ieguvums no skorpja tilta?

ficux
Posts: 1068
Joined: 18 Jun 2015, 20:22
Location: Riga, Garkalne

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by ficux » 03 May 2021, 21:39

Jaunais15 wrote:
03 May 2021, 19:17
Kāds ieguvums no skorpja tilta?
Manā gadījumā disku bremzes, resnākas pusasis, lielāks reduktors ar vairāk pieejamiem LSD. Un scorpio platāks par apmēram 15-20mm katrā pusē.
Īsāk - viss ir masīvāks

Jaunais15
Posts: 56
Joined: 25 Jun 2020, 22:52

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Jaunais15 » 04 May 2021, 09:21

Platumu lielāku dod balka vai plaukti?Es savai sakombinēju,balka sierras un plaukti skorpja,jo tie bija ar palansiera kronšteiniem,disku bremzes abiem ir vienādas.Es platāku neko negribēju iegūt,tikai lai ir balansieris.

ficux
Posts: 1068
Joined: 18 Jun 2015, 20:22
Location: Riga, Garkalne

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by ficux » 04 May 2021, 10:34

Jaunais15 wrote:
04 May 2021, 09:21
Platumu lielāku dod balka vai plaukti?Es savai sakombinēju,balka sierras un plaukti skorpja,jo tie bija ar palansiera kronšteiniem,disku bremzes abiem ir vienādas.Es platāku neko negribēju iegūt,tikai lai ir balansieris.
Balkai plauktu stiprinājumu vietas vienādas, atšķiras reduktoru vietas, jo skorpim lielāks reduktors. Tātad atšķirība ir plauktos un līdz ar to arī pusasu garumos, bet par pusasīm es varētu kļūdīties.

Kad kombinēji, atstāji pusasis no sierras? Ja jau disku bremzes, tad skrūvējamās pusasis, ja?

Jaunais15
Posts: 56
Joined: 25 Jun 2020, 22:52

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Jaunais15 » 04 May 2021, 12:17

Pusasis sierras,man jau bija disku bremzes,cik es viņas salīdzināju ar skorpja pusasīm,tad viņas bija vienādas.Cik tos plauktus un balkas mēriju,arī likās abiem vienādas.Ja skorpja redaktoram paslīpē stiprinājuma vietu tad viņš der sierras valkā,atšķiras tikai viena no trijām stiprinājuma vietām.Es to pasākumu izveicu tikai dēļ balansiera,un biju iepircis veselu skorpi kam tas viss bija.

Toms
Posts: 1733
Joined: 07 Jul 2015, 22:22

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Toms » 04 May 2021, 14:38

ficux wrote:
03 May 2021, 21:39
Jaunais15 wrote:
03 May 2021, 19:17
Kāds ieguvums no skorpja tilta?
Manā gadījumā disku bremzes, resnākas pusasis, lielāks reduktors ar vairāk pieejamiem LSD. Un scorpio platāks par apmēram 15-20mm katrā pusē.
Īsāk - viss ir masīvāks
Varžacainā scorpio

Jaunais15
Posts: 56
Joined: 25 Jun 2020, 22:52

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Jaunais15 » 04 May 2021, 15:01

Tad platāks ir tikai varžacainajam?

ficux
Posts: 1068
Joined: 18 Jun 2015, 20:22
Location: Riga, Garkalne

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by ficux » 04 May 2021, 19:09

Toms wrote:
04 May 2021, 14:38
ficux wrote:
03 May 2021, 21:39
Jaunais15 wrote:
03 May 2021, 19:17
Kāds ieguvums no skorpja tilta?
Manā gadījumā disku bremzes, resnākas pusasis, lielāks reduktors ar vairāk pieejamiem LSD. Un scorpio platāks par apmēram 15-20mm katrā pusē.
Īsāk - viss ir masīvāks
Varžacainā scorpio
Ā ja? Tad mk1 scorpio un sierras tilti ir vienāda platuma?
Un kura daļa tad varžacainajam ir platāka? Plaukti un pusasis?

Jaunais15
Posts: 56
Joined: 25 Jun 2020, 22:52

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Jaunais15 » 05 May 2021, 11:30

Man bija no 94 gada skorpja,tā pārejnieka,iznāk ka tiem tad ir vienādi ar sierru,tikai redaktoram atšķiras tā viena stiprinājuma vieta.Tad jau iespējams ka varžacainajam plaukti platāki,ja jau pusasis garākas.

ficux
Posts: 1068
Joined: 18 Jun 2015, 20:22
Location: Riga, Garkalne

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by ficux » 05 May 2021, 19:58

Tikko pagūglēju platumus. Tiešām mk1 scorpio un sierru pakaļas platums vienāds, tik cik pāris milimetri mainās atkarībā no riteņiem. Mk2 scorpio par 30mm platāks.

Tad pareizā kombinācija, lai dabūtu platāku pakaļu, būtu mk2 scorpio plaukti un pusasis. Pusasu gali tik tam der iekšā sierras reduktorā?

Jaunais15
Posts: 56
Joined: 25 Jun 2020, 22:52

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Jaunais15 » 05 May 2021, 22:52

Domāju ka pusasis ir skrūvējamas ne bāžamās.Ja aizmugure paliek platāka kas notiek ar vadāmību vai turēšanas uz ceļa?

Toms
Posts: 1733
Joined: 07 Jul 2015, 22:22

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Toms » 07 May 2021, 21:04

ficux wrote:
04 May 2021, 19:09
Toms wrote:
04 May 2021, 14:38
ficux wrote:
03 May 2021, 21:39
Jaunais15 wrote:
03 May 2021, 19:17
Kāds ieguvums no skorpja tilta?
Manā gadījumā disku bremzes, resnākas pusasis, lielāks reduktors ar vairāk pieejamiem LSD. Un scorpio platāks par apmēram 15-20mm katrā pusē.
Īsāk - viss ir masīvāks
Varžacainā scorpio
Ā ja? Tad mk1 scorpio un sierras tilti ir vienāda platuma?
Un kura daļa tad varžacainajam ir platāka? Plaukti un pusasis?
Tāds lecīgs teksts! Par pusasīm ar sierras difu derēs no visa neskaitot dīzeli un cosworth jo tiem ir 108mm granātas pārējiem kā parastai sierrai 100mm (skrūvējamās) bet skrūvējamas un spraužamas kombinējās ja sakrita stieņu resnumi... vieglāk spraužamo vietā ielikt skrūvējamos galus ja difs nav no 1,6... mazmotoriem jo tad satalītiem šlices mazākas... krc izbēru zīmuļus ka zinu un iepūt man ar savu lecīgumu

ficux
Posts: 1068
Joined: 18 Jun 2015, 20:22
Location: Riga, Garkalne

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by ficux » 07 May 2021, 21:36

Toms wrote:
07 May 2021, 21:04
ficux wrote:
04 May 2021, 19:09
Toms wrote:
04 May 2021, 14:38
ficux wrote:
03 May 2021, 21:39
Jaunais15 wrote:
03 May 2021, 19:17
Kāds ieguvums no skorpja tilta?
Manā gadījumā disku bremzes, resnākas pusasis, lielāks reduktors ar vairāk pieejamiem LSD. Un scorpio platāks par apmēram 15-20mm katrā pusē.
Īsāk - viss ir masīvāks
Varžacainā scorpio
Ā ja? Tad mk1 scorpio un sierras tilti ir vienāda platuma?
Un kura daļa tad varžacainajam ir platāka? Plaukti un pusasis?
Tāds lecīgs teksts! Par pusasīm ar sierras difu derēs no visa neskaitot dīzeli un cosworth jo tiem ir 108mm granātas pārējiem kā parastai sierrai 100mm (skrūvējamās) bet skrūvējamas un spraužamas kombinējās ja sakrita stieņu resnumi... vieglāk spraužamo vietā ielikt skrūvējamos galus ja difs nav no 1,6... mazmotoriem jo tad satalītiem šlices mazākas... krc izbēru zīmuļus ka zinu un iepūt man ar savu lecīgumu
Nu kurā vietā tur var lecīgumu ieraudzīt :emo: ka tik pašam kāda sāpe nekrājas, ka kasīties gribas.

Es vienkārši līdz šim domāju, ka arī mk1 scorpio ir platāks. Un tas bija arī viens no iemesliem, kāpēc gribēju likt, bet tas tad iet garām un būs jāliek flanči.
Detaļas uzsūtītas un liks jau tāpat.

Toms
Posts: 1733
Joined: 07 Jul 2015, 22:22

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Toms » 08 May 2021, 14:17

Ā ja!

ficux
Posts: 1068
Joined: 18 Jun 2015, 20:22
Location: Riga, Garkalne

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by ficux » 08 May 2021, 18:06

Toms wrote:
08 May 2021, 14:17
Ā ja!
Nu ja ;)

ficux
Posts: 1068
Joined: 18 Jun 2015, 20:22
Location: Riga, Garkalne

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by ficux » 19 May 2021, 22:48

Ejam tālāk. Tilts satīrīts, visas vajadzīgās lietas nomainītas. Pagaidām virsū neliks, jo vienkārši nav vēl riteņu, ko likt virsū :905: Nu un uz sierras diskiem daudz riepu, kas jānokurina.
Image

Protams arī sametināts reduktors jaunajam tiltam. Tagad stāv virsū 3.6, uz jaunā tilta būs 3.9. Jābūt nedaudz fiksāka braukšana
Image

Nu un tika atrasts, kāpēc ne līdz galam joprojām gāja. Uzlikta jauna spole un nu iet kā vajag atkal. Protams, tas bija arī jāpārbauda
https://youtu.be/gA6pKcmU0H8

Tagad tik meklēs, kur uzbraukt.

Jaunais15
Posts: 56
Joined: 25 Jun 2020, 22:52

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by Jaunais15 » 20 May 2021, 13:36

Dzelži izskatās labi.Bremžu disku aizsargus diez kautkur var atrast?

ficux
Posts: 1068
Joined: 18 Jun 2015, 20:22
Location: Riga, Garkalne

Re: Zaļā kupeja. Otrais piegājiens

Post by ficux » 01 Oct 2021, 21:03

Nu ko, ilgāka pauze kopš pēdējā posta.

Laikam viena, vai arī divas trases dienas vēl aizvadītas ar trumuļu tiltu.Lai kaut kādas riepas nobeigtu.
Image

Tālāk saņēmos un bija laiks tiltam. Darīts jau daudz reizes, šoreiz nekas īpašs. Ko tomēr izdarīju, ieliku šaibas starp stupicu (rumbu?) un plauktu, lai rati taisnāk nostājas
Image

Līdz ar tiltu tagad visi rati ir uz 5x112. Problēma radās, kad attapos, ka mājās nav īsti diski, vienīgie pakaļai atradās r17 :emo:
Image

Tad viena trases diena, ko Caaliic aka JohnnyK_Workshop organizēja. Ar jauno tiltu pārsteigums un divi riepu pāri beidzās ātrāk nekā parasti viens. Noveļu vainu uz sliktām riepām un labāku attiecību reduktoram 3.92.
Image

Tā kā suportu tiltam rocene ir principā nelietojama driftam, dienu pirms nākamās trases dienas, arī tajā pašā trases dienas rītā pat, tika likta hidra. Jūs domājat, ka mēs pērkam tādas ekstras? Nop :D Cilindrs no aļika jau stāvēja plauktā, viss pārējais paštaisīts. Beigās vienu trases dienu ir izturējis. Nav pat divreiz jārauj, cērt ar pirmo :thumbup:
Šeit redzama rūsainā rocenes truba. Piedur, ka citiem pulēti alumīniji, sierrai rūsains miets :emo:
Image

Pāris bildes, arī video
https://youtu.be/dIFjaSj5tPI
Image
Image
Image

Un noslēgumam, biju nesaistītā atpūtā, vienā apskates vietā ievēroju Forda zīmīti, kas vēlas, brauciet uz Jaunjelgavas infocentru :lol:
Image

Post Reply